آیا جریان نفاق دیگری شکل گرفته است؟
پیروی از خط امام (ره) شعار پر طمطراقی است که جریان خاصی بعد از ارتحال امام آن را سر داد و دیگران را خارج از دایره خط امامی بودن دانست و به ضدیت با آن متهم کرد. عدم اقبال مردم به این جریان در چهارمین دوره انتخابات مجلس موجب گشت تا افراد سرشناس آن به صورت دوره ای در دانشگاه ها حضور یافته و با مارک و تابلوی " خط امامی " به تبیین دیدگاه های خود در مورد مسائل جاری کشور بپردازند. حقیر در دوره دانشجویی و قبل از انتخابات دوم خرداد از نزدیک با این جریان آشنا شدم .از همان زمان تناقض های زیادی در گفتار حضرات مدعی پیروی از خط امام مشاهده می شد. یکی از آن تناقضات، نگاه کاملا جناحی و مغرضانه به اصل ولایت فقیه بود طوری که با نص صریح فرمایشات و نوشته ها و مخصوصا با ده سال ولایت عملی امام راحل متفاوت و گاه متضاد بود.
این وضعیت تاسف بار بعد از دوم خرداد 76 نیز ادامه یافت و با توجه به نفوذ نااهلان و نامحرمان در صفوف نیرو های معتقد به امام، با سرعت بیشتری گسترش یافت. توپخانه جناحی که خود را مطیع امام می دانست سنگرهای فتح شده در زمان امام را آماج حمله قرار داد. استکبار ستیزی که شاه بیت کلام امام بود از قاموس مدعیان خط امامی حذف گردید طوری که دانشجوی خط امامی سابق که با بالا رفتن از دیوار لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم را پدید آورده بود با جاسوس و گروگان سابق خود دیدار و از عملکرد خویش اظهار ندامت نمود و تاسف بارتر اینکه مورد اعتراض هیچ کدام از شخصیت های متنفذ جناح اصلاحات قرار نگرفت.
شمردن رفتار های مخالف با راه و رسم امام از سوی طیفی که نام امام را بر پیشانی خود حک کرده است در این مجال نمی گنجد. آقای بهزاد نبوی ( عضو شاخص جریان مدعی خط امام ) که پای ثابت جلسات دانشجویی دانشگاه تبریز بود و فقط جناح متبوع خود را پیرو امام معرفی می کرد و دیگران را فرسنگ ها از خط امام دور می دانست در کسوت نمایندگی مجلس ششم با بی شرمی تمام اعلام کرد که از آمریکا می ترسد چون بشر است و ترس از قدرت برتر طبیعی می باشد. ولی امامی که او از آن دم می زد به صراحت فرمود که اگر بیگانگان در مقابل دین ما بایستند ما در مقابل تمام دنیای آنها خواهیم ایستاد.
اخیرا نیز بعد از انتخابات ریاست جمهوری عده ای تلاش دارند تا محکمات آرمان ها و نظرات حضرت امام خمینی (ره) را به متشابهات تبدیل نمایند و برای نیل به این هدف شوم از روش های مذموم و غیر قابل قبولی مانند تحریف و نقل خاطرات مجعول و بی پایه و اساس استفاده می کنند.
نظر امام در مورد ماهیت غرب و مخصوصا دولت آمریکا در کلام ایشان از جمله در وصیت نامه الهی ایشان کاملا واضح و غیر قابل تاویل می باشد. انسان وقتی برخی از تلاش ها برای تحریف مواضع امام را می بیند بی اختیار یاد جعل احادیثی می افتد که بعد از رحلت نبی مکرم اسلام صورت می گرفت و بر خلاف سیره آن بزرگوار در منابر نقل می شد.
اینکه گروهی سعی می کنند تا خط امام را در خود منحصر کرده و از سوی دیگر بر خلاف منویات ایشان حرکت کنند نشان می دهد که آنها می خواهند تا هر زمان که لازم دیدند به تغییر و تحریف راه و رسم امام مبادرت کرده و در صورت نیاز نیز آن را به تعطیلی بکشانند !! و این معنای دیگری ندارد جز اینکه خط نفاق دیگری در پوشش خط امام تکوین یافته و در حال رشد می باشد.
___________________________________________________________________
لینک مطلب فوق در پایگاه مجمع اسلامی آرمان ملت ایران
شهید منتظر مرگ نمیماند، این اوست که مرگ را برمیگزیند. شهید پیش از آنکه مرگ ناخواسته به سراغ او بیاید، به اختیار خویش میمیرد و لذت زیستن را نیز هم او مییابد. نه آن کس که دغدغه مرگ حتی آنی بر خود وانمیگذاردش و خود را به ریسمان پوسیده غفلت میآویزد، تا از دغدغه مرگ برهد.